• Odpowiedź na wszelkie połączenia telefoniczne odebrane od klienta przed godziną 15:00 zostanie udzielona tego samego dnia. Jeśli prawnik nie jest w stanie tego zrobić, ktoś inny odzwoni by wyjaśnić brak odpowiedzi od prawnika, poinformuje kiedy klient może spodziewać się odpowiedzi oraz ustali problem lub wiadomość lub dostarczy klientowi potrzebnych informacji.
  • Ustalone terminy będą dotrzymywane. Jeśli termin dla przedsięwzięcia nie może być dotrzymany z powodu niezależnych okoliczności, klient zostanie o tym poinformowany przed tym terminem.
  • Sprawozdania o stanie pracy na żądanie klienta będą dostarczane w umówionych odstępach czasu.
  • Wszelkie spotkania będą odbywać się punktualnie. Żaden klient nie będzie musiał czekać dłużej niż dziesięć minut ponad ustaloną godzinę.
  • Za wstępną rozmowę z każdym nowym klientem nie będzie pobierana żadna opłata. Wstępna rozmowa to rozmowa, która służy wyłącznie rozeznaniu, czy Kancelaria podejmie się zlecenia. Podczas tej rozmowy nie są udzielane żadne porady prawne.
  • Kopie wszelkich dokumentów i korespondencji zarówno otrzymanej przez Kancelarię , jak i wysłanej w imieniu klienta będą wysyłane do klienta.
  • Na życzenie klienta może on uzyskać dostęp online do dokumentacji w jego sprawie znajdujących się na serwerze Kancelarii.
  • Po zakończeniu każdej sprawy do klienta zostanie wysłana ankieta dotycząca jego zadowolenia.