Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?

16.02.2024

Zapraszamy do odsłuchania kolejnej wypowiedzi Radcy Prawnego Jędrzeja Klatki z Katowic dla Radia Eska. Tym razem został poruszony temat ,,Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?”. Jędrzej Klatka: ,,Pasażer nie może odpowiadać za awarię biletomatu”. Według specjalisty z prawa transportowego jeżeli w autobusie jest biletomat, pasażer ma prawo zakładać, że urządzenie będzie sprawne.

 

 

 

Masz pytania?

Skontakuj się z naszym ekspertem

Masz pytania?

Skontakuj się

11.03.2024

Miasta chcą pieniędzy z funduszu autobusowego. Opinia eksperta radcy prawnego Jędrzeja Klatki

29.11.2023

Opinia prawna w sprawie prawnych konsekwencji blokady drogi w wyniku protestu na granicy polsko-ukraińskiej

19.09.2023

Szkolenie: Dopłaty z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych

Więcej aktualności