Publikacja: Pasażer wypchnięty z tramwaju przez nieustaloną osobę – odpowiada przewoźnik – Komunikacja Publiczna

22.09.2016

Na łamach Komunikacji Publicznej nr 2(63)/2016 ukazał się artykuł pt. Pasażer wypchnięty z tramwaju przez nieustaloną osobę – odpowiada przewoźnik. Aplikantka radcowska Anna Knapik wypowiada się na temat odpowiedzialności przewoźnika za szkodę pasażera.

Na łamach Komunikacji Publicznej nr 2(63)/2016 ukazał się artykuł pt. Pasażer wypchnięty z tramwaju przez nieustaloną osobę – odpowiada przewoźnik. Aplikantka radcowska Anna Knapik wypowiada się na temat odpowiedzialności przewoźnika za szkodę pasażera. Zdaniem Sądu, przewoźnik odpowiada na zasadzie ryzyka za obrażenia pasażerów spowodowane w czasie podróży przez niezidentyfikowane osoby trzecie.

Czytaj artykuł

Masz pytania?

Skontakuj się z naszym ekspertem

Masz pytania?

Skontakuj się

24.04.2024

Kontrolerzy biletów mają nagrywać pasażerów na gapę. A co z RODO? Komentarz radcy prawnego Jędrzeja Klatki w dzienniku Rzeczpospolita

11.03.2024

Miasta chcą pieniędzy z funduszu autobusowego. Opinia eksperta radcy prawnego Jędrzeja Klatki

16.02.2024

Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?

Więcej aktualności