Publikacja: Organizator nie zawsze odpowiada za spóźnienie autobusu – Komunikacja Publiczna

25.11.2016

Na łamach Komunikacji Publicznej nr 3(64)/2016 ukazał się artykuł radcy prawnego Jędrzeja Klatki z Katowic pt. „Organizator nie zawsze odpowiada za spóźnienie autobusu”.

Na łamach Komunikacji Publicznej nr 3(64)/2016 ukazał się artykuł radcy prawnego Jędrzeja Klatki z Katowic pt. „Organizator nie zawsze odpowiada za spóźnienie autobusu”. Radca prawny Jędrzej Klatka wypowiada się na temat odpowiedzialności organizatora publicznego transportu zbiorowego w związku ze spóźnieniami autobusów w różnych okolicznościach.

Czytaj artykuł

Masz pytania?

Skontakuj się z naszym ekspertem

+48 609 99 88 77

Masz pytania?

Skontakuj się

24.04.2024

Kontrolerzy biletów mają nagrywać pasażerów na gapę. A co z RODO? Komentarz radcy prawnego Jędrzeja Klatki w dzienniku Rzeczpospolita

11.03.2024

Miasta chcą pieniędzy z funduszu autobusowego. Opinia eksperta radcy prawnego Jędrzeja Klatki

16.02.2024

Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?

Więcej aktualności